Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
Ponuky.skBezplatná inzercia pracovných ponúk. Ponuky práce, zamestnanie, job, brigády 
J&D OFFICE s.r.o.
Spoločnosť J&D OFFICE s.r.o. sa zaoberá komplexným spracovaním žiadostí o príspevok, vedením účtovníctva a plní funkciu personálnej agentúry.


Administratívny pracovník

Náplň práce
- Komunikácia s klientmi internetového obchodu a predajne, mailom,
telefonicky i osobne
- Spravovanie objednávok e-shopu, telefonických objednávok
- Príprava a zmena podkladov pre E-shop (texty) - práca v Exceli a Worde
- Balenie zásielok, príprava prepravných štítkov
- Príprava a výdaj tovaru pre osobný odber
- Príjem tovaru na sklad a výdaj tovaru zo skladu
- Príjem a spracovanie reklamácií
- Vystavovanie faktúr
Jednozmenný pracovný režim.
Pracovný čas: od 7:30 do 16:30.
Druh pracovného pomeru
hlavný pracovný pomer
Ponúkaný plat
dohodou
Miesto práce
okres Prešov
Prešov, Údenárska 5
Termín nástupu
ihneď
Informácie pre uchádzača
Pracovné miesto vhodné aj pre absolventa.
Požadované vzdelanie
stredné odborné s maturitou
Ďalšie požiadavky na pracovníka
Všeobecné spôsobilosti: organizovanie a plánovanie práce, komunikácia (jednanie s ľuďmi), kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa, tímová práca, samostatnosť.
Cudzie jazyky: anglický - pokročilá: B1 a B2.
Počítače: Microsoft Word - pokročilá, Microsoft Excel - pokročilá, Internet - pokročilá.
Ďalšie požiadavky: Hľadáme flexibilného, samostatne zmýšľajúceho človeka, ktorý si vie zadeliť prácu a prioritne plniť povinnosti / úlohy a učiť sa nové veci. Práca v mladom kolektíve., Ovládanie fakturácie - základy.
Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, komunikatívnosť.
Kontakt
J&D OFFICE s.r.o.
Demjata 307
Demjata
Kontaktná osoba: PhDr. Zuzana Džogan Drotárová
Telefón: +421907538421
Email:
Aktualizované 4.12.2017


Vytlačiť pracovnú ponuku

Emailom upozorniť priateľa na pracovnú ponuku


Ďalšie pracovné ponuky pre pozíciu: Administratívny pracovník


Copyright © Ponuky.sk