Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
Ponuky.skBezplatná inzercia pracovných ponúk. Ponuky práce, zamestnanie, job, brigády 
Poštová banka, a.s.
Poštová banka pôsobí na slovenskom trhu už od roku 1992. S miliónom klientov patrí v oblasti retailu k najsilnejším bankám. Našu vlastnú pobočkovú sieť tvorí 48 pobočiek a svoje služby poskytuje aj na viac ako 1 600 poštách po celom Slovensku. Klienti Poštovej banky majú vďaka bankomatom, POŠTOMATOM a službe CashBack k dispozícii viac ako 7 000 miest na výber v hotovosti. To z nej robí najdostupnejšiu banku na slovenskom trhu. Našou dlhodobou stratégiou je byť klientom najbližšie a ponúkať im relevantné služby a servis, ktorý naozaj potrebujú. Neustále smerujeme k ešte väčšej zrozumiteľnosti a jednoduchosti v oblasti ponúkaných služieb a produktov. Tie sú vytvorené tak, aby reflektovali potreby klientov a prinášali im reálne výhody.V rámci vkladov a poistenia už dlhodobo ponúkame jedny z najvýhodnejších úrokových sadzieb na trhu. V tomto duchu pristupuje aj k úverovým produktom, ktoré sú dostupné aj bežným klientom. Banka zároveň implementuje nové technológie, ktoré zvyšujú komfort služieb.


Špecialista zákazníckeho servisu

Náplň práce
Ahoj, pracujem ako špecialista zákazníckeho servisu na kontaktnom centre Poštovej banky.

Moja práca spočíva v komunikácii s existujúcim ako aj potenciálnym klientom Banky, ktorý nás kontaktuje. Najčastejšie formou telefonického rozhovoru, prostredníctvom online chatu alebo e-mailu. Cieľom rozhovoru je poskytnúť klientovi presné a správne informácie týkajúce sa produktov a služieb, ktoré naša Banka ponúka.

Informácií, ktoré mám v hlave je pomerne veľa ale vďaka mojim skvelým kolegom, teamleaderke Matke, lektorke Adi a nášmu vedúcemu Lacovi, som sa všetko postupne naučil. Hneď v úvode ma čakalo školenie zamerané na informácie o produktoch a práci so systémami (s počítačom a rôznymi aplikáciami robím denne) ale tiež ma naučili ako s klientom komunikovať.

Prácu mám rád aj vďaka tomu, že riešim požiadavky klientov, ktorí sa ozvú mne, teda nevolám ja im. Počas rozhovoru sa im snažím zodpovedať na všetky požiadavky, zisťujem ich ďalšie potreby a v prípade záujmu im dohodnem stretnutie s klientským pracovníkom na obchodnom mieste.

Pracujem v Karlovke, klientom budeme onedlho k dispozícii 7 dní v týždni medzi 7-mou a 22-hou hodinou. Práci sa ale budem venovať klasicky 5 dní, 1x mesačne mi zrejme výjde pracovný víkend. S kolegami si plánujeme tzv.zmeny – čiže začínam buď o 7:00 - 15:15, 8:30 - 16:45, 10:45 - 19:00, alebo najneskôr o 13:45 - 22:00 (a doobeda sa môžem ísť okúpať, na bicykel alebo si poriadne pospať). Ak ti však nevyhovuje práca na full time ale hľadáš skôr skrátený úväzok skúsime niečo vymyslieť
Trojzmenný pracovný režim.
Pracovný čas: od 7:00 do 22:00.
Druh pracovného pomeru
hlavný pracovný pomer
Ponúkaný plat
dohodou
Iné výhody
...okrem toho, že budeš pracovať v skvelom tíme
- Možnosť vzdelávať sa – venujeme sa tvoju odbornému ale aj osobnostnému rastu.
- Možnosť posunúť sa kariérne v rámci Banky.

Získaš skvelé benefity:
- Máme aj Cafeteriu, v ktorej máš možnosť vybrať si rôzne vzdelávacie kurzy, wellnessové aktivity, postarať sa o svoje zdravie, ísť na dovolenku a mnohé iné.
- Zabaviť sa spolu vieme aj na teambuildingoch, vianočnom večierku, letnom festivale Poštovej banky.
- Máme pravidelné súťaže, ktoré sú (aj) finančne veľmi zaujímavé.
- Ponúkame ti 5 dní voľna navyše (nad rámec zákona).
A ostatné veci si prejdeme osobne.
Miesto práce
okres Bratislava
Bratislava-Karlova Ves, Karloveská 34
Termín nástupu
2. 11. 2017
Informácie pre uchádzača
Pracovné miesto vhodné aj pre zdravotne postihnutého, absolventa.
Požadované vzdelanie
stredné odborné s maturitou
Ďalšie požiadavky na pracovníka
Dĺžka praxe: aspoň 3 mesiace.
Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi), kultivovaný písomný prejav, kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa.
Cudzie jazyky: anglický - elementárna: A1 a A2, slovenský - vysoká: C1 a C2.
Ďalšie požiadavky: Koho hľadáme?, , Ak máš príjemný prejav, si trpezlivý, máš dobrú artikuláciu a niekedy zvládneš robiť viacej vecí naraz (telefonovať a chatovať si s klientom), DAJ NÁM O SEBE VEDIEŤ., , Všetko ostatné ťa naučíme :).
Osobnostné predpoklady: komunikatívnosť, ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť).
Kontakt
Poštová banka, a.s.
Dvořákovo nábrežie 4
Bratislava-Staré Mesto
Kontaktná osoba: Mgr. Terézia Kopúnková
Telefón: +421259603053
Aktualizované 11.10.2017


Vytlačiť pracovnú ponuku

Emailom upozorniť priateľa na pracovnú ponuku


Ďalšie pracovné ponuky pre pozíciu: Zákaznícka podpora


Copyright © Ponuky.sk